Beneficii

Beneficiul nr. 1

Transformam “Afacerea ta” din subiect pasiv in subiect activ, dand posibilitatea de a influenta si canaliza in mod inovativ alegerile consumatorilor. Ganditi-va ce inseamna in termen de “vanzari”, sa reusesti a determina toti clientii sa faca minim o achizitie in plus…

Beneficiul nr. 2

Determinam clientii sa ne ramana fideli cat mai mult timp.
In prezent, o companie, pe parcursul unui an, pierde circa 15% din clienti, si deci, in cinci ani, in jur de 75% din toti cei cu care nu comunica si nu relationeaza.
Asta inseamna ca fiecare companie, la fiecare cinci ani „risipeste” profitul unui an intreg.
Este ca si cum din cinci ani, pierde unul… cifre incredibile!

Beneficiul nr. 3

Determinam instaurarea unei relatii de lunga durata cu clientii, fara comunicari sporadice care nu au niciun rezultat!
De acum putem comunica targetat, cu feedback imediat, 
putand sti care sunt clientii de baza (Legea lui Pareto).

Beneficiul nr. 4

Va veti cunoaste mai bine clientii, stabilind cu acestia o relatie de durata.
(“TheTime” scrie ca un client regulat, este de sute de ori mai profitabil decat un client ocazional).
Acesta este un obiectiv strategic prioritar al proiectului nostru.

Beneficiul nr. 5

O sa aveti clienti incantati si multumiti pe deplin! ….. Pare un lucru banal, dar nu este deloc asa! Majoritatea companiilor stiu ca satisfactia clientului se regaseste si este exprimata in actul de cumparare a produselor sau serviciilor. Astazi, clientul nu consuma doar „produse”, consuma inainte de toate mesaje, semne, comunicare. Punctele de vanzare devin din ce in ce mai mult puncte de socializare. Azi, companiile nu pun la dispozitia clientilor doar produse, ci devin ele insesi, un mesaj, un loc de atractie. Astazi clientul analizeaza!… Analizeaza oferta, analizeaza produsul, analizeaza promotiile dand curs acestora, daca i-a placut canalul distributiv prin care a aflat de acestea!

Beneficiul nr. 6

O sa aveti un avantaj competitiv fata de concurenta! Avantajul va fi dificil de recuperat de concurenta, deoarece va depinde de baza de date cu clienti construita!
Sa pleci cu sase luni sau un an dupa, nu inseamna sa pierzi doar din incasari, inseamna sa nu poti interveni in deciziile pe care le pot lua clientii, inseamna ca efectiv ai pierdut timp pretios… ai uitat sa comunici!

Beneficiul nr. 7

Comunicati cu un singur click cu baza dumneavoastra de date! Avantajul? Puteti crea campanii de marketing si comunicare ad hoc, clientii afland despre ofertele, promotiile si evenimentele dumneavoastra in cateva secunde!
Daca decideti sa ne intalnim, in sfarsit veti intelege cum puteti controla vanzarile, cum le puteti creste, si cum puteti decide succesul afacerii dumneavoastra!
Forta formatului nostru de marketing deriva nu doar din furnizarea de programe software avansate, ci mai presus de toate din consultanta de marketing ce permite companiei dumneavoastra sa-si atinga scopul…printr-un simplu SMS!
Daca doriti sa aveti o relatie adevarata intre cine vinde si cine cumpara, compania noastra este gata sa va ofere incepand de acum servicii ce proiecteaza afacerea dumneavoastra in viitor!

Retineti ca o afacere de succes nu-si poate permite sa se izoleze de clientii sai!
In concluzie:
  • ridica barierele afacerii tale!
  • coboara barierele afacerilor concurentilor!
  • creste traficul de clienti!
  • accepta cel mai scazut si direct cost de comunicare din lume!
  • adopta tehnici inteligente de marketing!
  • comunica si instaureaza o relatie cu clientii: simpla, rapida si eficace!
  • controleaza clientii si fidelizeaza-i!

Toti vad ca avem succes si multi incearca sa ne copieze. Dar ceea ce nu inteleg este complexitatea sistemului, numarul infinit de detalii si procese ce trebuie sa functioneze.
Sistemul New Digital Box este rezultatul unui indelungat proces de experimente si invataminte prin care am trecut!