Loyalty Mobile Platform

Platforma Loyalty Mobile este conceputa pentru a oferi suport companiilor in definirea, planificarea si realizarea activitatilor de marketing direct pentru cresterea, valorizarea si fidelizarea propriilor clienți.

Smart(phone) Consumers

Dispozitivele mobile revolutioneaza modul in care utilizatorii interactioneaza din ce in ce mai mult , atrasi de un nou stil de viata , indreptandu-si atentia catre ecranele telefoanelor inteligente si ale tabletelor.
O schimbare profunda este in derulare, din ce in ce mai multi client finali, tinzand sa utilizeze smartphone-ul pentru orice initiativa economica si comerciala.

Cui se adresează:

De la micul comerciant pana la marii distribuitori, fară a uita sa enumeram lanțurile de hypermarket-uri și farmacii, nu exista activitate care sa nu obtina beneficii daca deruleaza un Program de Fidelitate, ce le garanteaza rezultate masurabile in termeni de achizitionare de noi clienti si de crestere a valorii medii de cumparare.

Puncte forte:

  • telefonul mobil devine card de fidelitate;
  • soldul punctelor disponibil intotdeauna prin SMS;
  • aplicatie pentru gestionarea cererilor si livrarea premiilor in doar 3 zile;
  • accesare de pe dispozitive mobile;
  • incarcarea punctelor de pe mobil fara a fi nevoie de POS.

Platforma Loyalty Mobile este conceputa pentru a sprijini companiile in realizarea Programelor de Fidelitate, fiind accesibila prin doua module:

  • Privilege

    Se adreseaza activitatilor comerciale care doresc realizarea de programe de fidelizare autonome, oferind premii sau reduceri la atingerea unor praguri de premiere prestabilite

  • Coalition

    Este conceput pentru companiile care doresc realizarea de programe de fidelizare fructificand avantajele programelor de grup, “ Coalition”.

Cum functioneaza:

Clientul, in momentul efectuarii unei cumparaturi, primeste la casa un ticket cu un cod unic aflat sub o banda razuibila. Acest cod corespunde unui numar de puncte ce sunt atribuite automat in functie de suma cheltuita.

Punctele sunt incarcate de catre client prin doua mijloace:
– prin introducerea codului cupon direct pe site-ul dedicat special initiativei
– prin trimiterea unui SMS catre un numar dedicat
Dupa ce codul a fost incarcat, clientul va primi in mod automat un SMS ce-l va anunta cate puncte are disponibile dupa ultima incarcare efectuata, si cate puncte ii mai sunt necesare pentru urmatorul prag de premiere.

La atingerea unui anumti prag de premiere, corespondent premiului dorit, clientul poate alege din catalogul cu premii online acel premiu, acesta fiindu-i livrat la adresa comunicata, in maxim trei zile de la solicitare.

Loyalty Mobile si Instant Winner

Pentru a ajunge la un rezultat de fidelizare maxim, si pentru implicarea a cat mai multor clienti in acest program, Loyalty Mobile poate fi activat impreuna cu modulul Instant Winner.

Prin intermediul acestui modul, clientii care participa la program, pot castiga, instant, pana la 500.000 de PUNCTE, cu acestea putandu-si alege din catalogul online premiile dorite!
Dinamica de joc a modulului este extrem de simpla. Anumitor coduri cupon ce corespund unui anumit numar de puncte in functie de suma cheltuita de client, le sunt atribuite maxi bonusuri de puncte, ex: in loc sa i se incarce un numar de 100 de puncte, conform codului cupon pe care l-a primit in functie de suma cheltuita, clientilor, in mod aleatoriu, li se pot atribui maxi bonusuri de puncte ce pot fi prestabilite, ca de exemplu: 5000, 10.000, 50.000, 100.000 sau 500.000 puncte.

Principalele functii ale platformei

  • Interconectarea cu sisteme de gestiune externe (ex. cu casele de marcat);
  • Instrumente avansate de Analytics si raportari;
  • Integrare cu platforma SMS, pentru trimiterea de notificari (ex: soldul punctelor, diverse reduceri si oferte speciale sau promotii dedicate);
  • Gestionarea automata a Catalogului cu Premii;
  • Comandarea automata a premiilor;
  • Acces via web la aplicatiile de gestiune ale operatiunii cu puncte;
  • Gestionarea avansata a datelor anagrafice ale clientilor.

Avantaje:

  • nu mai este nevoie de distribuirea de carduri clientilor;
  • nu mai sunt necesare POS-uri pentru incarcarea punctelor;
  • nu necesita completarea de module de adeziune de catre clienti;
  • reducerea costurilor de stock, logistica si customer care;
  • suport telefonic dedicat prin intermediul unui numar verde;
  • servicii de curierat pentru livrarea la domiciliu a premiilor;
  • site-web „mobile ready” dedicat operatiunii.